Infratech

Over Infratech Groep B.V.

Achtergrond

De bedrijven onder Infratech Groep B.V. zijn gedreven vanuit de techniek. Al sinds 1997 hebben onze bedrijven zich ontwikkeld tot toonaangevende bedrijven in haar productmarkt en diensten. Daarbij wordt veel aandacht besteed aan de technische doelstellingen van een project en worden oplossingen gemaakt mede op basis van de techniek. Dit betekent voor u als klant, dat er een voorstel wordt verzorgd waarbij de prijs/prestatieverhouding van een oplossing doorslaggevend is, met oog voor kwaliteit en realiseerbaarheid.

 

Klantgerichte aanpak

Al onze enthousiaste medewerkers hebben jarenlange kennis en ervaring. Zij denken graag met u mee door middel van persoonlijk advies. Het verzorgen van een passende offerte naar onze klanten en garant staan voor een betrouwbaar en bedrijfsvaardige installatie, vinden wij niet meer dan vanzelfsprekend.

 

Wij bieden u de oplossing!

Omdat telecommunicatie en beveiliging steeds meer met elkaar verweven zijn, speelt Infratech in op de vraag om al deze projecten tezamen in één keer bij haar klanten te verwezenlijken. Of u nu gebruik wilt maken van internetdiensten, zoals een telefooncentrale in de Cloud, beveiliging van uw bedrijfspand, de inrichting van datacommunicatieruimten of softwarematige oplossingen. Ook voor niet-standaard geleverde diensten of producten kunt u bij ons terecht. 

 

Kwaliteit

Dankzij de tevredenheid die onze (inter-)nationale klanten uitspreken, is Infratech een gerenommeerde organisatie. Ook zijn wij gecertificeerd door brancheverenigingen en leveranciers. Hierdoor bent u als klant ervan verzekerd dat de (service-)werkzaamheden en het projectmanagement op hoog niveau worden uitgevoerd en dat Infratech voldoet aan de standaard voor betrouwbaarheid en hoge graad van dienstverlening.

Infratech Groep B.V. is al vanaf 1997 actief op het gebied van service en onderhoud op producten en systemen voor de zakelijke markt.  

 

Service en onderhoud

Het belang van onderhoud op uw producten en systemen kan niet genoeg benadrukt worden. Preventief en correctief onderhoud bepalen tenslotte het goed functioneren, maar ook de continuïteit van uw bedrijf, en verlengen daardoor uiteindelijk de levensduur van uw producten en systemen.

 

Voor de instandhouding van diverse systemen kunt u bij Infratech ook terecht voor service-, onderhoud- en beheerabonnementen met gegarandeerde responsetijden. Dit betekent een contract met daarbij inbegrepen correctief en/of preventief onderhoud (ter voorkoming van storingen) en bij calamiteiten een volledige dekking van uren en materiaal. Dit betekent duidelijkheid en zekerheid. Infratech kent diverse onderhoudsvormen met daarbij behorende standaardtarieven. Dit betekent duidelijkheid en geen onaangename verrassingen achteraf.

 

Maatwerk

Het is ook mogelijk om af te wijken van onze standaard onderhoudsvormen. Softwaremutaties kunnen bijvoorbeeld deel uitmaken van de overeenkomst. Op basis van uw wensen doen wij u een passend voorstel. 

 

Servicenetwerk

Infratech beschikt over een nationaal en internationaal dekkend servicenetwerk. Onze servicetechnici zijn u 24 uur per dag, 7 dagen per week graag van dienst. Uiteraard kunt u onze expertise ook inzetten voor het realiseren van: deeloplossingen, tijdelijke oplossingen, beheeractiviteiten middels onze service-op-afstand diensten of ter ondersteuning van uw eigen organisatie.

 

Meer informatie

Voor meer informatie kunt u ons bereiken op 0229-215543 of via de e-mail (info@infratechgroep.nl). Wij zijn u graag van dienst! 

Servicevormen

Bij het samenstellen van de voor u meest optimale onderhoudsvorm, hanteert Infratech de volgende uitgangspunten:  

 

Preventief onderhoud

Infratech test het technisch functioneren van de circuits en grijpt, waar nodig, correctief in. Tevens maakt Infratech een software back-up van de laatste mutaties. Dit garandeert dat, in geval van een stroomstoring, uw meest recente configuratie snel opgestart kan worden.  

 

Garantie op responsetijd

Als onderdeel van de onderhoudsovereenkomst garandeert Infratech u bijvoorbeeld van een responsetijd van gemiddeld 4, maximaal 8 kantooruren. Dit verzekert u, in geval van een storing, van een snelle oplossing. 

 

Service op afstand

Infratech voorziet, indien nodig, bij systemen die op afstand beheerbaar zijn van een modem- of een internetverbinding. Hierdoor bestaat de mogelijkheid om diagnoses ‘op afstand’ te stellen. Dit heeft 2 voordelen: in de eerste plaats de zekerheid dat reeds op afstand, in geval van een softwarefout, direct correctief ingrijpen mogelijk is. Ten tweede stelt het u in staat het systeembeheer van uw systemen aan Infratech over te laten. Zo kan Infratech tijdens vakantie of ziekte van de systeembeheerder uw systemen beheren.  

 

Risicodekking op materiaal

Reparatie van onderdelen is een kostbare zaak en komt vaak onverwachts. Daarom is risicodekking van materiaal een belangrijk onderdeel van een onderhoudsovereenkomst. U vermijdt onvoorziene kosten en blijft binnen uw begroting.  

 

Risicodekking op arbeid- en voorrijkosten

Naast kosten voor materiaal bepalen de bestede werk- en reisuren in hoge mate de totale kosten. Ook al omdat het verhelpen van storingen en het aanbrengen van correcties een specialistische, arbeidsintensieve zaak is. Met dekking op arbeid- en voorrijkosten houdt u deze kosten beheerbaar.